شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

تا کی با لهجه‌ی پنجره‌ها

تا کی با لهجه‌ی پنجره‌ها
         روی این پنجشنبه بایستم؟؟؟
چشمانت را قدم بزنم
         نگاهت از خیابان که برمی‌گشت زخمی بود
           و من در این پیراهن پیر شده بودم
تمام گلوله را رقصیده بودیم
         و تو از باران
                  از خواب‌هایم
                                رفته بودی
 

محمود محمودی

تک نگاری

شعرها

با اندوهی تلخ‌تر از شراب

با اندوهی تلخ‌تر از شراب

سید حامد معراجی

اضافه نشدی از به مقدار هیچ عدد

اضافه نشدی از به مقدار هیچ عدد

مظاهر شهامت

طفلکی از همان سال‌ها پيش

طفلکی از همان سال‌ها پيش

عادل حیدری

از آسمان شبحی روسیاه مانده فقط

از آسمان شبحی روسیاه مانده فقط

بابک دولتی