شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

چشمه

و شاید نخست 
تنها رؤیا بود
که از زیرِ سنگی جوشید
و اکنون ما 
در این رؤیا
خواب می‌بینیم و بیدار می‌شویم.

رضا چایچی

تک نگاری

شعرها

می‌گذارم تخت به خواب بعد‌از‌ظهرش ادامه دهد

می‌گذارم تخت به خواب بعد‌از‌ظهرش ادامه دهد

نسرین بشردوست

آیا آن‌که در کوی الکل دست دراز می‌کند، به ماه می‌رسد؟

آیا آن‌که در کوی الکل دست دراز می‌کند، به ماه می‌رسد؟

فرزین پارسی‌کیا

من می‌دانم که  «ترس و لرز»،  موسیقایی‌تر از «موسیقی»ست،

من می‌دانم که  «ترس و لرز»،  موسیقایی‌تر از «موسیقی»ست،

علی قنبری

من شبیه نیستم

من شبیه نیستم

مریم یوسفی

ویدئو