کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد  1359، کامیاران.
 

چەنێ ... بەیانی خەریکە نایێت!

هاتی 
لە هەرگیزەکانی منەوە
بۆ ئەگەرەکانی عورووجی ژنێکی دوور!
من نوتی مەقامی لەیلایەکی زەوینم لە سەر زار بوو
تۆ بێ‌دەنگییەکانی ئەم ئاسمانەت لە سەر شانی لێوم نووسی

ئێستاش منم و ژنێک
ئاڵۆزاوێکە لە ناخی دا
لە مێشکی دا قەرەباڵغە و 
لە گوڵ گوڵی کراسەکەیدا
بە شێعرەوە ژان ئەمگرێ!...


چەنێ... بەیانی خەریکە نایێت!
چەنی بە دەم ئەم تارماییەوە
بەیانی خەریکە نایێت!


هەرهیچ
خەریک بوو پەپوولە و دەلاقەی گوڵدانەکە و شار
گیانم ئەدا
گریانم تێکەڵ ئاسمان ئەبووم
تۆ هاتیت و 
بارانیش!

جەنابی تۆ 
ئیزنم هەیە 
بە دەم باوە
شتێ بڵێین؟!...

گلاله درودیان