شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

کولیوار

کولیوار
عاشق می‌شوی
با همه‌ی واژه‌های ساده‌ی سنگینت
شاید
روزهای جهان را تو اما، باز می‌نویسی
کات!
(لطفاً ،این سکانس را دوباره
بگیرید!)
غریبه‌ی غمگینی
دارد از سمت نگاهش، تاب می‌خورد  
یادم باشد
هنوز، به روایت گیسوان بریده‌ی خاموشی
لبخند می‌زنی!

محمود معتقدی

شعرها

فهرستِ خونی

فهرستِ خونی

امین رجبیان

دلت دلفینی ست

دلت دلفینی ست

شاهین غمگسار

چیزی نمانده از قلبت 

چیزی نمانده از قلبت 

مرتضی بخشایش

چقدر باید پرنده شد

چقدر باید پرنده شد

سیدعلی صالحی