کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۳۶ دامغان، ساکن گرگان.
مجموعه‌های منتشر شده: «به اتفاق بگویید که نیفتد»،«از بام ریخته‌های پرهیز»

بانو 

و مشتِ واشده‌ی باد
به آن 
اشاره‌ی مطلوب 
و خواهشِ انگشت
رویِ جاریِ تن
و پروانه سیاه
                   به وقتِ مکیدن
و ناگزیریِ پاها
رویِ راه
این اندوهِ من است
که...
به‌جایِ تو حرف می‌زند
بانویِ خانه‌ی من
 

ابوالقاسم مؤمنی