کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1325، ایذه (ساکن کرج). مجموعه‌های منتشر شده: «همین دیدن‌ها»، «نرگس فردا»، «الواح شفاهی» و...

چون‌که نگاه من است این

چون‌که نگاه من است این
این‌که برسد به دستم‌و
پخش بشود و بعد می‌تواند
از هر کسی باشد
نگاهی که زبان آتش‌ها را آموخته
نگاهی که هوش گیاه را سنجیده
نگاهی که از لباس‌های یکنواخت
انگار کن که باید
حذر کند
گاه از خون خودبینی که زخم‌خورده

هرمز علیپور