شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

چه عشقی داشتم

چه عشقی داشتم
به زندگی
به تو
اما جنگ
خانه‌ام را خراب کرد
تو را از من گرفت
و زیبایی را
چون لاشه‌ی گوسفند
زیر ساطور
شقه‌شقه کرد

غلامحسین چهکندی‌نژاد

تک نگاری

شعرها

لاکریموسای

لاکریموسای

محمود بهرامی

گُرگاس

گُرگاس

شقایق شاهرودی‌زاده

رز ابری

رز ابری

سمیه امینی راد

شانم داوەتە بەر خۆر و

شانم داوەتە بەر خۆر و

میلاد امان الهی

ویدئو