شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

تبعید

موهایت را پنهان کن
و این لاک‌ها را
بردار از روی ناخن‌هایت
می‌ترسم به این بهانه
مرا از تو دور کنند
نه به‌اندازه‌ی یک کشور
نه به‌اندازه‌ی یک شهر
نه به‌اندازه‌ی یک خیابان
می‌ترسم
تنها به‌اندازه‌ی چند نیمکت
مرا به آن‌طرف‌تراز تو بفرستند
و به همین سادگی
دوران تبعید من
آغاز شود.
 

جلیل الیاسی

تک نگاری

حصر خانگی

حصر خانگی

علی باباچاهی

لئونارد کوهن فارسی

لئونارد کوهن فارسی

هادی خوانساری

شعرها

گم کرده بودم

گم کرده بودم

مریم فرجی

آنْـدیگَری

آنْـدیگَری

جمال‌الدین بزن

زار

زار

سهند آقایی

سفرنامه

سفرنامه

عبدالعلی عظیمی