شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

خلق شعر

در من چریکی‌ست
فداییِ خلقِ کلمات
هر روز
از دنده‌ی چپ بلند می‌شود
هفت‌تیرش را به قلم می بندد
با قرص سیانوری پنهان
در جیب‌های کلماتش
از خانه‌ی مخفی حروف بیرون می‌زند
ساختمان روزمرگی را بمب‌گذاری می‌کند
و شب‌ها 
در گهواره‌ی سرخ شعرهایش
خواب‌های بی‌طبقه می‌بیند
در من چریکی‌ست
که قرارش با تاریخ سوخته بود 
و سیانور
 و سیاهکل 
و  سبیل
از بناگوش شعرهایش در رفته‌اند.

شهرام پارسا مطلق

تک نگاری

آشناترین شکل شعر

آشناترین شکل شعر

علی مسعودی نیا

ملاح خشک‌رود

ملاح خشک‌رود

رضا رحمتی راد

شعرها

نسیان

نسیان

مهرداد کمالی دهقان

 از امید و ناامیدی

از امید و ناامیدی

عبدالعلی عظیمی

خیابان‌هایی هم  هستند

خیابان‌هایی هم  هستند

پروین نگهداری

 جاده‌ای، شاهدِ جان‌کندنِ باورهایش

جاده‌ای، شاهدِ جان‌کندنِ باورهایش

بابک دولتی