شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

...

دهانِ گمشده بر پوست
زنی بود.

بر تنش،
بنفشه‌های کبود می‌کاشت
بر آن تن، که وطن بود.

سپیده رشنو

تک نگاری

نقش کتیبه ها

نقش کتیبه ها

ساتیار فرج زاده

بلاغتِ شورش

بلاغتِ شورش

فرشاد سنبل‌دل

شعرها

دلگیرم از تنهایی از شب کوچه‌گردی‌ها

دلگیرم از تنهایی از شب کوچه‌گردی‌ها

مجید عزیزی

ماهِ فراموشکار

ماهِ فراموشکار

فرامرز سه‌دهی

 عشق صورتی کاهگلی دارد

عشق صورتی کاهگلی دارد

مهدی اکبری فر

 صبح آن روز ساعت هفت از

صبح آن روز ساعت هفت از

محمد حسین عباسی

ویدئو