کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1368، دهدشت.

سیاهـْدار

از دوپا آویزانیم
از سرشاخه‌ی سپیدارانی
که باغ را دور زده‌اند،
گل‌پونه‌ها
گل‌پونه‌های مُنگُل
به خیال آن‌که آب توی جوب
به حلق ما ریخته می‌شود
اشک می ریزند
اشک‌های خودجوش
که دم ‌به ‌دقیقه   جنازه‌ای تازه را غسل می‌دهند.
 

جمال‌الدین بزن