شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

با هر غزلم

با هر غزلم چشم تو تر خواهد گشت
انکار نکن که بی‌اثر خواهد گشت
هر بار در آیینه مرا خواهی دید
شاعر به محل جرم بر خواهد گشت
 

محمدرضا درون‌پرور

شعرها

به دور جای دوشیزه‌ی روشنی

به دور جای دوشیزه‌ی روشنی

محمود جعفری دهقی

کابوس

کابوس

امیربهادر کریمی

بی‌وزنی

بی‌وزنی

عنایت سمیعی

دوگانه

دوگانه

محمد رضا روزبه

ویدئو

و به نام عزرائیل

و به نام عزرائیل

افروز كاظم زاده

پاییر پدرسالار

پاییر پدرسالار

مهدی صمدانی