شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

زخمی‌ست هوا...

زخمی‌ست هوا...
شهر تهی از شادی...

خون می‌چکد
از  چهره‌ی  هر   

                     ف
                     ر
                     ی
                     ا
                     د
                    ی

زنجیر به پا و دست در دست همیم
ایرانِ مرا ببوس ای آزادی...

ایرج زبردست

شعرها

هرگز در پیِ صندلی خالی

هرگز در پیِ صندلی خالی

قاسم آهنین جان

گزارش یک جشن

گزارش یک جشن

ستار جانعلی‌­پور

سیب‌ها دیگر حوصله‌ی قرمز شدن ندارند

سیب‌ها دیگر حوصله‌ی قرمز شدن ندارند

جلیل الیاسی

چرخیدی و از دست دشمن سر درآوردی

چرخیدی و از دست دشمن سر درآوردی

احسان بدخشانی