شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

به شب‌بو‌ها بگویید

به شب‌بو‌ها بگویید
بوی شما
حتی به مشام گورکنان هم می‌رسد 
چرا که ما
در پیچ‌وتاب همین قافیه‌ها
یک‌دیگر را یافته‌ایم
 

ایرج صف شکن

شعرها

قدمت را بزن، نمی فهمند

قدمت را بزن، نمی فهمند

محمود صالحی‌فارسانی

پیش از تو نرد عشق باخته بودم

پیش از تو نرد عشق باخته بودم

فرزانه قوامی

دهان خونی

دهان خونی

بکتاش آبتین

دست نگه دارید‌!

دست نگه دارید‌!

فرخنده حاجی زاده