کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

ایرج صف شکن شاعر متولد ١٣٢٨ در شهر شیراز است.

مجموعه های منتشرشده:«صلیب مهیا»، «شکوفههای خوشپوش»، «لبان اعتراف» و...

عروس به حجله درآمد

عروس به حجله درآمد
با انگشترش بر دست
و تابوتی که
آرام 
آرام
سر می‌رفت
از حوصله‌ی پلک‌ها
عروس 
خسته به خواب می‌رفت 
و داماد 
در تراکم کوچه‌ی بن‌بست می‌گریست
 

ایرج صف شکن