شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

زن

زن
تو را به خوردن چای دعوت می‌کند
به فراموشی.
در انقلاب‌ها
تعیین تکلیف می‌کند
گاهی
معشوقه است
و گاهی پشت میکروفون‌ها
یک مبارز.
زن می‌داند و بی‌گدار به آب  نمی‌زند.
از روزنه‌های تنت
به قلبت می‌خزد
با طعم خون و نعنا.

نرگس برهمند

شعرها

مثل همیشه مرگ تو را خواب دیده‌ام

مثل همیشه مرگ تو را خواب دیده‌ام

حسن زینلی مقدم

تو رفته‌ای 

تو رفته‌ای 

سارا خلیلی جهرمی

به دور جای دوشیزه‌ی روشنی

به دور جای دوشیزه‌ی روشنی

محمود جعفری دهقی

 من چندمین قربانیِ این نسل غمگینم؟

 من چندمین قربانیِ این نسل غمگینم؟

محمود صالحی‌فارسانی