مهتاب
تریاک در کپر
سیفی و سیلوی رنج
کشتار، گنج
زخم سیاهسال
مینای برف بر کمر آفتاب
بانگ بهار
عیش اجنه در بنار
چه اندوختی، ای خاک نفرین
که تباه گشت از تو عمر و باز
دوستت میدارم
سیاوش بانشی شاعر متولد سال ١٣٧٤ شهر شیراز است.
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
مهتاب
تریاک در کپر
سیفی و سیلوی رنج
کشتار، گنج
زخم سیاهسال
مینای برف بر کمر آفتاب
بانگ بهار
عیش اجنه در بنار
چه اندوختی، ای خاک نفرین
که تباه گشت از تو عمر و باز
دوستت میدارم