کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

سیاوش بانشی شاعر متولد سال ١٣٧٤ شهر شیراز است.

شاهنامه و شکسپیر 

...

شاهنامه و شکسپیر 
بودا و چهار انجیل 
خواندیم و نبرد کوفتیم و زنده‌نگاه‌داشتیم همه‌شب 
تا آتشی به کف بیاوریم 
و انسان را
 از زخم زمستان آشیانه دهیم.
باشد که بارور شود 
از رنج ما زمین

سیاوش بانشی