کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1373، بیرجند.
کتاب‌های شعر منتشرشده:

«مردم از گلوله‌ها بیش‌ترند»،

«دموکراسی از گلوی گنجشک‌ها»

با لوحِ شکسته‌ی پیمان

با لوحِ شکسته‌ی پیمان
روی میز
تقویم سوداگران
ورق خورد
نگاه کن
حفره‌ی شب خالی است
یقین
بیهوده قشنگ است
رؤیا
بیهوده نزدیک
چیزی در میان نیست
نه عشق نه سودا
نه پلی
که از گناه دنیا می‌گذرد.

مانی آروین