شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

سووجەٚمەٚ ۆ ساجەٚمەٚ

سووجەٚمەٚ ۆ ساجەٚمەٚ
شوو ، کوور ە ماربەٚزا ۆ
مەٚن
ۉا ە دەٚلەٚ ە سووچوو.
 

جلیل قیصری

شعرها

نفست را حبس کن

نفست را حبس کن

محمد شیرازی

 از گپ با درخت نارنج

از گپ با درخت نارنج

حامد پورشعبان

ارغوان

ارغوان

هادی میرزانژاد موحد

آن‌جا که بادِ تفرقه، سرکوب می‌شود

آن‌جا که بادِ تفرقه، سرکوب می‌شود

جعفر درویشان