کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1334، کرمان.

کدام بهار

 

با پاره‌های‌آتش‌گرفته‌ی ‌ابر
       برآبی‌دودزده‌ی ‌آسمان
             چلچله‌های‌شاد؛
      بشارت‌آمدن‌کدام‌بهار‌را
         چهارشنبه‌سوری‌گرفته‌اید؟
 

مسعود خانجانزاده