شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

از من نامی بر سنگ

از من نامی بر سنگ
از تو نامی بر سنگ 
از ما فقط نامی بر سنگ می‌ماند و
 باقی قصه‌ی دربه‌دری است
بگو کجاست پنجره‌ای 
که آسمان را 
در آغوش بگیرم.
 

یاسین نمکچیان

تک نگاری

شاعر شهودها

شاعر شهودها

شوکا حسینی

بلاغتِ شورش

بلاغتِ شورش

فرشاد سنبل‌دل

شعرها

 فاصله‌ام با بشقاب سفیدى كه شكست،

فاصله‌ام با بشقاب سفیدى كه شكست،

سوری احمدلو

با تلویزیون

با تلویزیون

مریم فرجی

مکروه

مکروه

جمال‌الدین بزن

...  دور بودم در خاطره‌ای که پدر با خود نبرده بود

... دور بودم در خاطره‌ای که پدر با خود نبرده بود

فرحناز عباسی