کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۳۹، سراب، ساکن تهران.
کتاب‌های شعر منتشرشده: «می‌توانم کلاغ را سپید بنویسم» و...

ماهی که در آب شنا می‌کند

ماهی که در آب شنا می‌کند
سر و سِری با کشتی‌های پهلو گرفته ندارند... 
به ماهی‌گیر بگویید
تورش را جمع کند
من هم می‌روم فانوس دریایی را روشن می‌کنم... 
می‌دانم
کسی برای تنهایی من و سیگارم
کبریتی روشن نخواهد کرد... 
راستی یادت باشد
فردا، جسدی
تور ماهی‌گیر را
به قعر دریا خواهد برد 

رضوان ابوترابی