کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۳۷، بیرجند.
مجموعه‌های منتشر شده: «سرود باران»، «شیار شامگاه»، «بادام تلخ» و...

 

در بانکوک

در بانکوک
نخستین بار در می‌یابم
لبخند نیز گاه چندش‌آور است 
پرسه شبانه دخترکان 
با درد‌ها و غم‌ها 
با گرسنگی پنهان 
لابه‌لای نور و نئون
اکنون گنجشکی بی‌نوا و لنگ 
کنار نرده‌های مهتابی 
بر سرامیک‌های بی‌دانه 
دانه بر می‌چیند

غلامحسین چهکندی‌نژاد