کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۳۴، بیرجند. مجموعه‌های منتشرشده: «نغمه‌های آشنا»، «نغمه‌های عندلیب»و...

 

سبز است چهار فصل شعرِ تر من

سبز است چهار فصل شعرِ تر من
رؤیای پرندگی‌ست در باور من
یک فوج پرنده لانه دارد در من
گنجشک همیشه می‌پرد از سر من

سعید عندلیب