کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1354، رشت. 
مجموعه‌ی منتشر‌شده: «دیوار بی‌‌‌انتهای زمان»  
 

سهم دل و دیده غم

سهم دل و دیده غم، از این دلتنگی
شمشاد من، آه! خم از این دلتنگی
بگذار که چیزی از تو پنهان نکنم
دارم خفه می‌شوم از این دلتنگی

آرش عندلیب