کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد بوشهر.
کتاب‌های شعر منتشرشده: «اردیبهشت»
«پری دریایی و هویت جعلی»

بیداری در من به اعتصاب دست زده 

بیداری در من به اعتصاب دست زده 
و کابوس‌ها، خوابم را دستکاری کرده‌اند
که دیکتاتورها
برای ثانیه‌هایم بمب‌ها را سر کار گذاشته‌اند
و چه در خواب چه در بیداری
ارتش‌ها مدام
حادثه‌ای تازه را در من منفجر می‌کنند

تکه‌هایم را به هم بخیه می‌زنم
از هر زخم دهان باز کرده‌ی من 
جنازه‌های زیادی فرار می‌کنند
و من که هر لحظه در جنگی می‌میرم
به تلویزیون ماسک اکسیژن می‌زنم
تا کودکان بمباران‌شده
تا کودکان زیرآوارمانده 
تا کودکان شیمیایی‌شده را نجات دهم
و برای مادرانی که 
سینه‌هایشان را در مقابل تروریست‌ها سپر کرده‌اند
خبر تازه‌ای مخابره کنم
از آزادی

جهان از حرکت ایستاده است
سکوت کرده 
و جهان به سیاست ماشه پشت کرده است
تا کسی با دموکراسی تازه‌ای
برای زندگی
فرمان بوسه صادر کند
 

احسان امیری