جنگ
روسری از سر زنان زیادی برداشت
و هر دکمهای که لمس میکرد
سربازان زیادی کشته میشدند
تو روی زمین دراز کشیده بودی
با ملافهای سفید
میدانی؟
تنها ملافههای سفید
مرگ را میپیچند...
با هیچ لهجهای نمیشد صدایت زد
هیچ نامی نداشتی
و نام تو
میتوانست نام هرچیزی باشد
مثلا تختخواب
و بعد درنامت خوابید