شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

روبه‌روی کسوف

 

ای قابِ کسوف!
این‌سان نمان ــ
خون پاش و از شایدَت نغمه ریز ــ
برزی‌گران به گردِ خرمنِ تازه‌چین
سرها در گریبان
چشم‌انتظارِ آتشِ رقص‌اند ــ
عُشرِ خرمن‌ها
نذرِ گشودگی    دوبارگی...
 

مانی پارسا

شعرها

مدیترانه یئل‌ـ‌لری

مدیترانه یئل‌ـ‌لری

مهدی آقازاده

معنای هر کدام

معنای هر کدام

شاهین شیرزادی

از ابر و چشم

از ابر و چشم

م. مؤید

آیینه می پرسد: چطوری؟!

آیینه می پرسد: چطوری؟!

بابک دولتی