شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

کاش می‌شد به تَرک‌های کاشی دست بکشی

کاش می‌شد به تَرک‌های کاشی دست بکشی
بگویی اصفهان
و من به‌جای خالیِ رود
دست بکشم
بگویم  اصفهان
کاش ما
مشتی نابینا بودیم
محبوس در اتاقی تاریک
اما آقای مولانا
با فیلِ مرده‌ی اصفهان
که بر دست‌هایمان سنگینی می‌کند
به کدام حکایت مثنوی‌ات فرار کنیم
 

جواد خوانساری

تک نگاری

یک رومنس خانوادگی

یک رومنس خانوادگی

فرشاد سنبل دل

جنینِ گمشده

جنینِ گمشده

صابر محمدی

شعرها

آن زن که می‌خواند و برایش دست می‌زنند

آن زن که می‌خواند و برایش دست می‌زنند

کوروش رنجبر

تو میوه‌های منی 

تو میوه‌های منی 

محمد شمس لنگرودی

اضافه نشدی از به مقدار هیچ عدد

اضافه نشدی از به مقدار هیچ عدد

مظاهر شهامت

لیوان چای منتظر بودم 

لیوان چای منتظر بودم 

معین صباغ‌مقدم

ویدئو

خیمه شب باز

خیمه شب باز

سعدی گل‌بیانی