شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

مرگ, برهنه و تنها

مرگ, برهنه و تنها در زیر صاعقه
باده می‌نوشد از خون تمشکان
باده گساری در طوفان کار مرگ است

درختان روشن بید
هراسان در نور 
در گیسوی زنان صاعقه پیوند می‌خورند
هراس از عشق
هراس از مرگ
هراس از بودن

مست از تمشک و نوازش باد 
او تکیه داده است به هیچ
با آوازی مضطرب در باران
با نگاهی سرمست از هجران

اقبال معتضدی

تک نگاری

ملاح خشک‌رود

ملاح خشک‌رود

رضا رحمتی راد

شعرها

هم ‌بغض!

هم ‌بغض!

محمدعلی بهمنی

اضافه نشدی از به مقدار هیچ عدد

اضافه نشدی از به مقدار هیچ عدد

مظاهر شهامت

من که مبهوت چنان قوی،  و رقص

من که مبهوت چنان قوی، و رقص

منصور اوجی

خزان گرفته‌ام و فرصت بهارم نیست

خزان گرفته‌ام و فرصت بهارم نیست

فاطمه شمس