شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دیسان لەو سەرانەوە

دیسان لەو سەرانەوە
لە گشت هەواڵنێرییەکانی جیهاندا
شەڕە و،
جیهان هەتا بووە
هەر ئەمە بووە؛
ئەو خەڵکەی وا دەمرن و
لەبیر دەچنەوە.

من لە دوو کاتدا
مرۆڤەکان لەبیر دەکەم:
یان بێن
یان بڕۆن...

لە کۆتایی گشت هەواڵەکاندا
ـ لە کۆتایی دوا هەواڵی شەڕەکان و
دوا دیمەنی کوژراوەکاندا ـ
کەشناسی
باسی هاتنی یەکەم بەفری ساڵ دەکا و
من دیسانیش بەرەو بەرزاییەکان ڕادەکەم...

(لە مندا گورگێک دەژی
کەوا بەبێ ئەو
شێتێتییەکانم دواییان دێ،
ئەمەش واتا 
من هێشتا زیندووم).

سا لە مێژە من لێرەوە 
ـ لەم بەرزاییانەدا ـ
چاوەڕوان بیر لەو دەکەمەوە:
گورگێک لە ڕەگەزی من
کەوا،
نە دێت،
نە دەڕوات!
 

حسین جوانشیر

شعرها

برای خداحافظی اومدم

برای خداحافظی اومدم

حامد ابراهیم پور

تاریکی اشاره می کند: «تو»

تاریکی اشاره می کند: «تو»

نادره جلادت

سی و پنجمین تیغ توی تنم

سی و پنجمین تیغ توی تنم

اندیشه فولادوند

رنگی بر دهان مرده ام بزن

رنگی بر دهان مرده ام بزن

فهیمه جهان آبادی

ویدئو