شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

از تقاطعِ مهمان‌خانه‌های شطرنجی گذشته‌ام

از تقاطعِ مهمان‌خانه‌های شطرنجی گذشته‌ام
در تالار وحدت 
دو سوی هم سو، یکی‌ست 
گفتی غروب هم روزی بود از طلوعِ نیامده 
و شرط، ظِل آفتاب‌شدن است  
چند شنبه‌ها از چهار گذشته بودند 
که شبی پرچم به‌دست 
از شال و کلاه آمد
از خم کوچه‌ی بعدی 
در بزرگراهی با سرعت‌های موازی 
از زبان روزمرگی به لهجه‌های تو پرتاب شدم 
با کفش‌های پاشنه بلند 
در میدان سرخ رقصیدم 
و روی خطوط غیبی نامه‌ها 
ثبت 
در مناطق آزاد شدم 
حکایتِ روز آخر بود 
چراغانی‌های شهر. 
 

فرحناز عباسی

تک نگاری

می‌بینمت حسین!

می‌بینمت حسین!

سیدعلی صالحی

در جدال با خاموشی

در جدال با خاموشی

علی مسعودی نیا

شعرها

دو شعر ازفریبا الله وردی

دو شعر ازفریبا الله وردی

فریبا اله وردی زاده

به کوتاهی یک رؤیا

به کوتاهی یک رؤیا

واهه آرمن

و آینده‌ام را درخت کرده‌ا‌‌ند

و آینده‌ام را درخت کرده‌ا‌‌ند

شاهنده سبحانی

همین که این در وامانده باز باز شود،

همین که این در وامانده باز باز شود،

محمود صالحی‌فارسانی