شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

خودت را جمع کن

خودت را جمع کن سرباز
هنوز چیزی را از دست نداده‌ای
فقط مرده‌ای
همین.

نظام قریشی

شعرها

من خوبم 

من خوبم 

فرخنده حاجی زاده

بر صبحِ تو نفس بیاویزم

بر صبحِ تو نفس بیاویزم

صوفیا آهنکوب

خوش آمدی به جهانم به این پری‌خانه

خوش آمدی به جهانم به این پری‌خانه

سیده تکتم حسینی

تدفین

تدفین

داوود سعیدی