شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

 عکس پولیتزر

 عکس پولیتزر گرفته
نقطه‌ی طلایی سرخ از خون
سیاه از انسانیت
لاشخور در عمق میدان
کفتار خارج از کادر
اندوه
تیتر خنده‌هایش بدون شرح
در روزنامه‌ای که وقت صبحانه می‌خوانیم

نظام قریشی

شعرها

«به تو که عاشقت شدم اما شوهرت به زبان زیردریایی‌ها حرف می‌زد»

«به تو که عاشقت شدم اما شوهرت به زبان زیردریایی‌ها حرف می‌زد»

مرتضی بختیاری

از بریده‌ها

از بریده‌ها

شهین خسروی نژاد

این حرف‌ها مناسبِ بَعد است

این حرف‌ها مناسبِ بَعد است

فرینوش عسگری

شانم داوەتە بەر خۆر و

شانم داوەتە بەر خۆر و

میلاد امان الهی