شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

آرزوهایم در گیسویت می‌پیچد 

...

آرزوهایم در گیسویت می‌پیچد 
چون باد به بادبان 
سفر می‌کنم 
پابرهنه بی‌سَر
به کشف جغرافیای تنت
نگاه شفافت
شراب در شیشه‌ی هوا
تو می‌خوابی 
من به بندر نمی‌رسم.
 

فرزاد حمیدی‌منش

تک نگاری

شعرها

پنجره

پنجره

فروغ فرخزاد

گاه، کبوتر گاه، سرباز

گاه، کبوتر گاه، سرباز

حسین طوافی

سه شعر از علی بیکی

سه شعر از علی بیکی

علی بیکی

گزارش یک جشن

گزارش یک جشن

ستار جانعلی‌­پور

ویدئو

خیمه شب باز

خیمه شب باز

سعدی گل‌بیانی