شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

آتش خاموش است، تو می‌سوزانی
زمین ایستاده، تو می‌چرخی
لمست می‌کنم
هلال روشن گردنت گرم است هنوز
آن روز لعنتی
مگر تو را به خاک نسپرده بودیم؟!

الهه شیرخدا

شعرها

می‌توانی باشی

می‌توانی باشی

محمود بهرامی

برای احمدرضا احمدی

برای احمدرضا احمدی

م. مؤید

گزارش یک جشن

گزارش یک جشن

ستار جانعلی‌­پور

آن‌جا که بادِ تفرقه، سرکوب می‌شود

آن‌جا که بادِ تفرقه، سرکوب می‌شود

جعفر درویشان