شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

مگر هنوز آفتاب می‌تابد؟

مگر هنوز آفتاب می‌تابد؟
دیوارها را بلندتر بسازید
باد می‌وزد هنوز؟ 
دیوارهایتان را عریض‌تر بكشید
باید هم بترسید
مبادا آوارگان
خاک نفرین‌شده‌یشان را 
با خود بیاورند و بتكانند
مبادا
نگاه غمناک مهاجران
بر غم خانه‌یتان بیفزاید
باور كنید 
باور كنید
هیچ سیبی آرزو نمی‌كند
بر شاخه‌ی انگور بروید
امان از تبرها 
امان از تبرها
 

نوید سیادت

تک نگاری

شعرها

نقابی از خوشبختی

نقابی از خوشبختی

احمدرضا احمدی

باد ديوانه‌وار می‌چرخد، روي دلواپسیِ شب‌بوها

باد ديوانه‌وار می‌چرخد، روي دلواپسیِ شب‌بوها

فریبا حیدری

کبود قبر بود و نبودم کنار خودم

کبود قبر بود و نبودم کنار خودم

فهیمه جهان آبادی

موج‌هایش را بر پشت بسته بلند دریا

موج‌هایش را بر پشت بسته بلند دریا

قاسم درویشی دوراهک

ویدئو