شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

آهِ ما 

آهِ ما 
چالش بزرگ مرغان مهاجری‌ست 
که مسیر عبورشان 
خاورمیانه است
 

محمد جهانشاهی

تک نگاری

شعرها

 بارانِ‌ علاقه

بارانِ‌ علاقه

فرامرز سه‌دهی

هیچ مدرکی دال بر اینکه درک شوم، نیست.

هیچ مدرکی دال بر اینکه درک شوم، نیست.

جمال‌الدین بزن

ﺍﻋﺘﺼﺎب

ﺍﻋﺘﺼﺎب

امین رجبیان

از اتفاق چشم تو باران به من رسید

از اتفاق چشم تو باران به من رسید

عادل سالم

ویدئو

میوه های ملال

میوه های ملال

یدالله رویایی