شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

سرتاسر خیابان را 

سرتاسر خیابان را 
بی‌اختیار 
در موهایت گریه کردی 
و کفش‌های پر از اشکت 
پای نیمکتی ماندند که 
بی‌اختیار 
به چشمان قرمز آسمانش 
زل زده بودی

محمد جهانشاهی

شعرها

کوه را با گلوله

کوه را با گلوله

دیار مردان‌بگی

آنْـدیگَری

آنْـدیگَری

جمال‌الدین بزن

سی و پنجمین تیغ توی تنم

سی و پنجمین تیغ توی تنم

اندیشه فولادوند

دشنه‌ی ماه بر فراز درختان تالاب در خواب است

دشنه‌ی ماه بر فراز درختان تالاب در خواب است

محمود بهرامی