شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

در خانه سکوت

در خانه سکوت میهمان است امروز

در کاسه ی بختمان زیان است امروز

یک دیس دل شکسته بر سفره گذاشت

بابا که شبیه نون نان است امروز

کاوه احمدی

تک نگاری

جنینِ گمشده

جنینِ گمشده

صابر محمدی

در جدال با خاموشی

در جدال با خاموشی

علی مسعودی نیا

شعرها

دو شعر از سیده تکتم حسینی

دو شعر از سیده تکتم حسینی

سیده تکتم حسینی

 اما ترافیک تردد گوزن‌ها به سوی ماه

 اما ترافیک تردد گوزن‌ها به سوی ماه

مظاهر شهامت

ما غلامان حلقه به گوش 

ما غلامان حلقه به گوش 

نعمت مرادی

موج‌هایش را بر پشت بسته بلند دریا

موج‌هایش را بر پشت بسته بلند دریا

قاسم درویشی دوراهک