شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

برای دوست داشتنت

برای دوست داشتنت

که یک اتفاق بود

و حجمی متفاوت داشت

آدم باید چند بار به دنیا می‌آمد

یک بار در بهار که تو را ببیند

و بار دیگر در بهار

که تو را فراموش کند

و باز در بهار که منتظرت باشد

برای دوست داشتنت

که حسی متناقض بود و

دردی مضاعف داشت

دو دهان لازم بود

یکی خموش

یکی در آواز

 

برای دوستت داشتنت

که تازگی

 

برای دوست داشتنت

که نداشتن

 

خوشا کلمات؛ بهاران این راز!

سعیده زارع سریزدی

شعرها

به موازاتِ دریا

به موازاتِ دریا

راد قنبری

پیش از این قلبی داشتم

پیش از این قلبی داشتم

فاطمه اسکندری عرب

به چه چیز جهان دلم خوش بود؟

به چه چیز جهان دلم خوش بود؟

شهرام میرزایی

رستاخیز

رستاخیز

شقایق شاهرودی‌زاده