شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

به من خیره می‌شوی

به من خیره می‌شوی

کلمات کبریت می کشند

در دهانم

و زمرمه‌ی یک ترانه آتش می گیرد

هیچوقت خورشید

اینقدر به زمین نزدیک نیوده است

الهه شیرخدا

تک نگاری

ملاح خشک‌رود

ملاح خشک‌رود

رضا رحمتی راد

شعرها

از ما دو نفر

از ما دو نفر

سعدی گل‌بیانی

خاورمیانه

خاورمیانه

شهرام شهیدی

از آسمان شبحی روسیاه مانده فقط

از آسمان شبحی روسیاه مانده فقط

بابک دولتی

گفته بودی که بازخواهی گشت

گفته بودی که بازخواهی گشت

مریم حسین‌زاده

ویدئو