شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

کلاغ

بانگِ تو در سپیده͏دم،

دعوت است به صبحی دگر.

هیاهوی نیمروزی͏ات،

نشانِ آشوب است

و پیچ و تاب و رقصت بر بلندی کاج،

غریوِ شادی.

شامگاهان، بازگشتِ دوباره͏ات به خطی ممتد،

بدرقة خورشید است،

و فروشدنِ نور،

تا دوباره بمانیِ تا بامِ شب،

با دو چشمِ باز رو به سیاهی!

زوریخ- زمستان 2023

عباسعلی صالحی

تک نگاری