شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

سایه‌ی اسب

برای پیام دهکردی

سوار اسب دیگری است
اما می‌توان
دست‌‌خالی بازنگشت
و سوار سایه‌ی اسب شد
مثل صحنه‌ی چرخان
که سایه‌ی زندگی است
و با نگاه    متن می‌گردد
بگذار چتر نداشته باشیم
بگذار میان آفتاب
خیس بگذریم
و به دیگری که سوار است
ننگریم
و با کوته‌آستینی
بازنگردیم
امروزه
سایه‌ی اسب
بسنده است.
 

م. مؤید

تک نگاری

شعرها

در باغ

در باغ

شاپور جورکش

پشت پایم پرتگاهی، پرتگاهی پیشِ رویم

پشت پایم پرتگاهی، پرتگاهی پیشِ رویم

جواد محمدی فارسانی

دشت را  به تمامی فریاد شدم 

دشت را  به تمامی فریاد شدم 

هوشنگ رئوف

 همیشه عیدها روشن بودی

 همیشه عیدها روشن بودی

سوری احمدلو