شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

چه دیواری

...
چه دیواری
کم‌توان ار دیوارگی!
مِه نه دود
میانوند گنجشکِ پیش از پرواز و
شاخه‌ی لاغرِ درختِ نمی‌دانم
گویی به تکانی لرزشی دیدگاه گم گشت
دیوارگیِ کم‌توان اما تار
راه بست و
دوست‌داشتن
مژک کَشنده‌اش از دست داد
کودک دورن می‌خوانَد
همو که به یاری یوسف زبان بگشود:
به نیایش آی
دل بگشای.
 

م. مؤید

تک نگاری

شعرها

آن‌جا که بادِ تفرقه، سرکوب می‌شود

آن‌جا که بادِ تفرقه، سرکوب می‌شود

جعفر درویشان

پشت پایم پرتگاهی، پرتگاهی پیشِ رویم

پشت پایم پرتگاهی، پرتگاهی پیشِ رویم

جواد محمدی فارسانی

گرهی در صورت

گرهی در صورت

مریم فرجی

مدیترانه یئل‌ـ‌لری

مدیترانه یئل‌ـ‌لری

مهدی آقازاده

ویدئو