شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

هجا

هجا
«هزارویک شب» نمی‌خوانم
آن را خوانده بودم پاورچین‌پاورچین
همانِ گربه
و براده‌های آن را لیس زدم
این‌جا آن‌جا کنار سکوی مسجد شیخ لطف‌الله
یا به سالی کبیسه و ماهی زمستانی و روزی شنبه
که دوستش می‌دارم به تنهایی
گرچه پنج‌شنبه شنبه‌ی بیش‌تری دارد
اما شنبه چیز دیگری است
نرسیده به شماره
فرخنده باد روزگاران بی‌شمارگان
فرخنده باد آویشنِ میانِ گون
فرخنده باد شیخ سهرورد که هجا آموخت
فرخنده باد نان آرد هسته‌ی خرما

م. مؤید

تک نگاری

عطا و لقای امید

عطا و لقای امید

سید‌فرزام حسینی

شعرها

 نه این کوچه‌ی پیچ در پیج

نه این کوچه‌ی پیچ در پیج

سیروس رومی

برای سحر

برای سحر

شقایق شاهرودی‌زاده

من بغض یک عروسک تنهایم

من بغض یک عروسک تنهایم

سیده تکتم حسینی

درخت زندگی 44

درخت زندگی 44

علی ثباتی