شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دوچرخه را که از تو گرفتند

دوچرخه را که از تو گرفتند
به‌جایش تفنگ دادند و پلاکی که گمت نکنند
عروسک را که از من
به‌جایش زخم‌هایی که خوب نمی‌شود
خوب نمی‌شوم
برایم توت‌فرنگی بیاور
و سیزده‌سالگی
و«قسم می‌خورم که دوستت دارم»هایی را
که نمی‌شکنم!
حالا تو روی آب می‌خندی
روی شانزده‌سالگی
و لب‌هایی که شهید شده‌اند
و شهید یعنی کسی که برنمی‌گردد
 

ناهید عرجونی

شعرها

دختر مو مشکی

دختر مو مشکی

شهریار کوراوند

با تلویزیون

با تلویزیون

مریم فرجی

نشستم بی‌تفاوت روبه‌روی ماه در کافه

نشستم بی‌تفاوت روبه‌روی ماه در کافه

مهدی مهدوی

هم ‌بغض!

هم ‌بغض!

محمدعلی بهمنی