شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دوست‌داشتن

حتماً نباید شعبده‌ای در کار باشد

و یا ملیجک

سبیل شاه را بکشد

تا دلیلی برای خندیدن پیدا شود

فکر اعجاز هم نکن

عصر پیامبران سرآمده

و عصای موسی

برای شکافتن هیچ قلبی کفایت نمی‌کند

آن‌قدرها دشوار نیست

دست یکدیگر را گرفتن

و مهربانانه فشردن

بی آن‌که بگویی

دوستت دارم.

 

رضا اکبری نوری

شعرها

به پات هر چه مکافات می‌کشم کافی است 

به پات هر چه مکافات می‌کشم کافی است 

لیلا ساتر

هر چکامه تیغی برای خودزنی

هر چکامه تیغی برای خودزنی

شهریار کوراوند

تو تمام رفتگان منی

تو تمام رفتگان منی

فرناز فرازمند

ظلم، چاقوی تیز آخته‌ای‌ست روی مردم کشیده کبّاده

ظلم، چاقوی تیز آخته‌ای‌ست روی مردم کشیده کبّاده

پوریا سوری