شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

احتمال وقوع طوفان

احتمال وقوع طوفان
با طینِ مؤلف را 
دستِ‌کم نگیرید.
بعدازظهر امروز
سمتِ شمال را تماشا کنید،
به‌ویژه ساعاتِ پایانی روز...!
تصادف زنجیره‌‌ای امروز
اتفاقِ کوچکی نبود،
یک لحظه چراغ را روشن کن
زخم پیشانی‌ات را باید
پانسمان کنم.

سیدعلی صالحی

شعرها

سوار چرمه‌ای از مه رسیدی و صدا کردی...

سوار چرمه‌ای از مه رسیدی و صدا کردی...

سیده تکتم حسینی

 کَلَکی در کار است

کَلَکی در کار است

روح‌ انگیز کراچی

 عشق صورتی کاهگلی دارد

عشق صورتی کاهگلی دارد

مهدی اکبری فر

آواز شاعری که به جست‌وجوی تشنگی دریا رفت

آواز شاعری که به جست‌وجوی تشنگی دریا رفت

اسماعیل یوردشاهیان اورمیا